ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Αυτές οι
«παγκόσμιες ημέρες»….. γεμάτες ανακοινώσεις , δελτία τύπου , εξαγγελίες, διαπιστώσεις και διατυπώσεις.
Κι όταν τα
φώτα κλείνουν , βαθύ κι αβυσσαλέο σκοτάδι. Ο καθένας μόνος του και κάποιοι,
δυστυχώς λίγοι , μαζί να παλεύουν.
Το λέει βέβαια και ο τίτλος : «ΗΜΕΡΑ» ! ήτοι 24 ώρες
κρατάει το «θαύμα»!
Βαρεθήκαμε
να φωνάζουμε, να διεκδικούμε , να παρακαλάμε για τα …. Αυτονόητα!
·
Έγκυρη
και έγκαιρη διάγνωση.
·
Πρώιμη
παρέμβαση.
·
Κατάλληλα
επανδρωμένα και εξοπλισμένα σχολεία.
·
Κέντρα
δημιουργικής απασχόλησης.
·
Παράλληλη
στήριξη.
·
Δράσεις
ένταξης και κοινωνικοποίησης.
·
Σύνδεση
εκπαίδευσης – παραγωγής στις αναπηρίες που είναι εφικτό.
·
Αξιοπρεπής
διαβίωση.
·
Εύκολη
πρόσβαση.
·
Άμεση
ανταπόκριση από το κράτος στις επιτροπές , επιδόματα , φαρμακευτικές αγωγές ,
συνεδρίες , και ότι άλλο οφείλει ένα σύγχρονο (θέλει ν α λέγεται) κράτος να
παρέχει στους πολίτες του και ειδικά
στους ΑΜΕΑ πολίτες του.
·
Κέντρα
υποστηριζόμενης διαβίωσης .
Και … και …
και …
που με δυο
λόγια μεταφράζεται :
Δικαίωμα στην Αξιοπρεπή
και Ασφαλή Διαβίωση! Δικαίωμα στην Ζωή!
Αναστασία
Μανωλοπούλου – Νικολοπούλου
Αντιπρόεδρος
ΕΨΥΕΠΕΑ
ΥΓ : Λυπάμαι
που κάθε χρόνο επαναλαμβάνομαι αλλά δεν φταίω εγώ , φταίει το ότι όλα τα ίδια
μένουνε (και ιδιαίτερα τελευταίως γίνονται και χειρότερα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου