ΠΑΤΡΑ : ...μοίρασε και πάλι στους Αχαιούς …. καθρεπτάκια



Ο κ.Τσίπρας, κατά την προσφιλή του τακτική,  μοίρασε και πάλι στους Αχαιούς …. καθρεπτάκια και χάντρες.  Τακτικές που θυμίζουν το 1950 και έχουν αποτυπωθεί στις ταινίες του παλιού κλασικού ελληνικού κινηματογράφου. Έχουμε μια απορία, οι σύμβουλοί του στην Πάτρα που του ετοιμάζουν τα θέματα, γιατί κάθε φορά που έρχεται στην πόλη μας, τον εκθέτουν με αυτά που του γράφουν να λέει ????
Ας τα πάρουμε από την αρχή







 
Έταξε στους κατοίκους της Δυτικής Αχαϊας άρδευση από το φράγμα του Πηνειού, που είναι αίτημα της περιοχής, αλλά δεν μας είπε πως θα γίνει αυτό. Με τι χρηματοδοτήσεις και από πού.  Ευτυχώς που δεν έταξε και νερό από το φράγμα Πείρου-Παράπειρου από το οποίο προβλέπεται να υδρεύεται η Δυτική Αχαϊα αλλά ακόμη οι τοπικοί φορείς δεν έχουν αποφασίσει ποιοι και πως θα συμμετάσχουν.
Να πούμε όμως ότι στο ΕΣΠΑ 2014-2020 που προετοίμασε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, προβλέπονται και στα τομεακά και στα περιφερειακά προγράμματα τέτοιες δράσεις άρα εναπόκειται στους τοπικούς φορείς να το αξιοποιήσουν.
Να υπενθυμίσουμε με την ευκαιρία πως ο νόμος  4314/2014 που αφορά την διαχείριση και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014-2020, είναι έτοιμος, τον παρέλαβε η κυβέρνηση του κ.Τσίπρα και από τον Ιανουάριο 2015 δεν έχει βάλει ούτε μολυβιά, ούτε μία προκήρυξη αφού ακόμη δεν έχουν γίνει οι δομές και κοντεύουμε στο 2016. Εν τω μεταξύ έχουμε εγκεκριμένα 20 δις από το ΕΣΠΑ 2014-2020 που περιμένουν και μας κοιτάνε …………..
Επειδή το έργο αυτό αφορά τον πρωτογενή τομέα, δεν μας είπε ο κ. Τσίπρας τίποτα για την υπερφορολόγηση των αγροτών που πέτυχε μετά από την επιτυχή διαπραγμάτευση.
………………………………………………………..
Έταξε την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου Ρίου-Πάτρας στην διαδρομή Ψαθοπύργου – Κάτω Αχαϊας πάνω στην παλαιά σιδηροδρομική γραμμή.
Προφανώς οι συντάκτες της ομιλίας του δεν έχουν πάει στον Ψαθόπυργο αλλιώς θα έβλεπαν ότι η παλαιά γραμμή  έχει ξηλωθεί καθώς επί της παλαιάς χάραξης γίνεται η υποδομή για την νέα. Ας διαβάσουν καλύτερα τις ανακοινώσεις της ΕΡΓΟΣΕ που έγιναν τον Φεβρουάριο 2015, σχετικά με τις αλλαγές που θα γίνουν στην γραμμή του Προαστιακού.
Όσον αφορά την επέκταση που υποσχέθηκε για την Κάτω Αχαϊα, αυτό το είχε ξανατάξει ο Προηγούμενος Δήμαρχος της Πάτρας κ.Δημαράς
Θυμίζουμε ότι τον Οκτώβριο 2013 παρουσιάστηκε  η  μελέτη του ΟΣΕ, που παραδόθηκε  στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, προκειμένου το έργο να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ. Τώρα ποιος θα το υλοποιήσει; ο κ.Τσίπρας ή ο κ.Κατσιφάρας; Μας έχουν μπερδέψει.
Μιας και μιλάμε για τον σιδηρόδρομο, δεν μας είπε για τα έργα που σταμάτησαν καθώς οι δεσμευμένοι πόροι για το έργο διοχετεύτηκαν αλλού, παρά το γεγονός ότι χάριν των προσπαθειών της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας το έργο αυτό εντάχθηκε στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο «ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» το γνωστό “CONNECTING EUROPE FACILITY”, με χρηματοδότηση 100%. Ένα έργο που εντάσσει την Πάτρα στον σκληρό πυρήνα των Διευρωπαϊκών δικτύων.
Επίσης δεν μας είπε για την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ που σταμάτησαν τα έργα λόγω των capital controls και τώρα πάμε για το 2016 και θα δούμε. Εκτός των χιλιάδων εργαζομένων από την Βόρεια Πελοπόννησο που έμειναν άνεργοι μέσα στο καλοκαίρι.
Τέλος δεν μας είπε για την Δυτική Ολύμπια οδό Πάτρα-Πύργος 
Το έργο είχε προγραμματισθεί να δημοπρατηθεί  στις 27 Ιανουαρίου 2015, με χρόνο ολοκλήρωσης 36 μήνες. Ο προγραμματισμός ήταν να δημιουργήσει 1500 θέσεις εργασίας τα επόμενα δύο χρόνια.
Το έργο αυτό πρόκειται να ενισχύσει κλάδους όπως τον τουρισμό, τον πρωτογενή τομέα και την μεταποίηση, παράλληλα με την δημιουργία νέων επιχειρήσεων, την προσέλκυση επενδύσεων και την αύξηση της απασχόλησης.
Και αυτός ο σχεδιασμός ανετράπη από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν έγινε η δημοπράτηση και ακόμη δεν έχει γίνει τίποτα.
………………………………………………………
Έταξε ότι θα συνδέσει το Πανεπιστήμιο και το Επιστημονικό πάρκο με την τοπική οικονομία
Θα έπρεπε να του είχαν υπενθυμίσει ότι το θέμα αυτό έχει προχωρήσει καθώς στις 27 Νοεμβρίου 2014, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ψήφισε τον νόμο  για την «Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία», το οποίο θεσμοθετεί  και τη σύσταση και λειτουργία του Ερευνητικού Κέντρου Δυτικής Ελλάδος, που αποτελούσε χρόνιο αίτημα των ερευνητικών, ακαδημαϊκών και επιχειρηματικών φορέων της Δυτικής Ελλάδας. 
Το έργο αυτό σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα γίνει ισχυρός πόλος προσέλκυσης νέων και καινοτόμων επιχειρήσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, θα συγκρατήσει τους νέους επιστήμονες στην περιοχή μας και θα ενισχύσει την απασχόληση σε ένα πολύ ευαίσθητο κλάδο. Παράλληλα θα ενισχύσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θα αξιοποιούν την παραγόμενη γνώση σε παραγωγικές δραστηριότητες.
…………………………………………….
Και τέλος έταξε και πάλι την απόδοση του θαλασσίου μετώπου στην πόλη.
Να θυμίσουμε ότι τον Ιανουάριο 2015 και πάλι στην προεκλογική ομιλία του είχε πεί 
«κεφαλαιώδους σημασίας για την ανάπτυξη της Πάτρας είναι η απόδοση στους πολίτες και στον Δήμο της παραλιακής της ζώνης για αυτό θα μετατρέψουμε σε οριστική την προσωρινή παραχώρηση της στον Δήμο Πατρέων»
Και όχι μόνο οριστική δεν την έκανε αλλά παρουσίασαν ένα σχέδιο που ξεσήκωσε πλήθος αντιδράσεων με τις δημιουργικές ασάφειες που περιείχε.
Να θυμίσουμε πως πρώτη η Νέα Δημοκρατία παρουσίασε ένα πρώτο σχέδιο σταδιακής υλοποίησης, έκανε διαβούλευση,  εμφάνισε το θέμα σε κεντρικό επίπεδο και είχε με σαφήνεια αλλά και με αλήθειες διατυπώσει τα βήματα που πρέπει να γίνουν για την οριστική διευθέτηση του θέματος προ όφελος της πόλης. Πρώτη ένδειξη η κατασκευή του πάρκου της Ακτής Δυμαίων που έγινε με εντολή του Υπουργείου Ναυτιλίας και υλοποίηση από τον ΟΛΠΑ, το οποίο σήμερα απολαμβάνουν οι πολίτες.
Δεν μας είπε όμως τίποτα για το ΕΜΠΟΡΙΚΌ ΛΙΜΑΝΙ. Ένα έργο που θα προσδώσει σημαντική υπεραξία στην περιοχή. Προφανώς οι συντάκτες της ομιλίας του δεν σε θέση να καταλάβουν τι σημαίνει αυτό.
Το εμπορικό λιμάνι της Πάτρας με οδική και σιδηροδρομική σύνδεση, είναι ένα έργο που θα αναμορφώσει παραγωγικά και οικονομικά την περιοχή της Δυτικής Ελλάδος.
Εμείς δεσμευόμαστε για τον άμεσο προγραμματισμό του έργου, γιατί με τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει γνωρίζουμε πως το έργο αυτό.
-θα αυξήσει τις θέσεις εργασίας μόνο στην ΒΙΠΕ τουλάχιστον κατά 50% και όχι μόνο.
-θα δημιουργήσει τις συνθήκες για την ίδρυση και λειτουργία νέων επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων και
-θα κάνει ελκυστική την περιοχή μας για προσέλκυση νέων επενδύσεων στην 
 μεταποιητική δραστηριότητα.
-θα μεταφέρει την εμπορική δραστηριότητα από το παλαιό βόρειο λιμάνι και θα απελευθερώσει χερσαίους λιμενικούς χώρους προς όφελος της πόλης.
Επίσης δεν μας είπε 
-για τον Αρμαγεδώνα των λουκέτων στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις της περιοχής και τι θα κάνει για αυτό.
-για τους χιλιάδες των ανέργων που αυξάνονται συνεχώς και τι θα κάνει για αυτό.
-για το ΦΠΑ 23% που έβαλε στην εστίαση και τα φροντιστήρια και τι θα κάνει για αυτό.
-για την ύφεση που θα φθάσει στο 5%.

Θα πρέπει όταν ξαναέλθει στην πόλη να είναι καλύτερα μελετημένος και να μην τάζει γεφύρια και ποτάμια.
Αποτελεί πιά κοινό τόπο πως το παλιό που εκπροσωπεί ο κ. Τσίπρας, (και ας καμώνεται το αντίθετο), αναδείχτηκε για άλλη μια φορά στην ομιλία του στην Πάτρα. 
Με ξεπερασμένες λογικές και ρητορική μας απέδειξε πως δικαίως οι Έλληνες στις επερχόμενες εκλογές θα θέσουν τον ίδιο και την ξεπερασμένη ιδεολογία του, για τα καλά, στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.
Και όλα αυτά γιατί η Χώρα έχει αποφασίσει να πάει μπροστά, με τις υγιείς δυνάμεις της κοινωνίας, με ανθρώπους που έχουν όραμα για το αύριο, με όλους όσους βάζουν την Πατρίδα  πάνω από μικροπολιτικές σκοπιμότητες, με όλους εμάς που έχουμε έναν στόχο...ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΟΔΕ ΑΧΑΙΑΣ ΝΔ


ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΚΑΣ
                                                                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου