Το Υπουργείο Παιδείας εμπαίζει την κοινωνία, τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς



Η ελληνική κοινωνία συνεχίζει να δέχεται απανωτά χτυπήματα από τη συγκυβέρνηση της συμφοράς. Μετά τα νέα μέτρα (φορολογικό, ασφαλιστικό) που την οδηγούν στη φτωχοποίηση, η ελληνική κοινωνία, έρμαιο των ιδεοληψιών της «πρώτης φοράς αριστερά», προσπαθεί να συνέλθει από τα απανωτά χτυπήματα. Αυτή τη φορά σειρά έχει και η Παιδεία. Οι κυβερνώντες ευτελίζοντας κάθε έννοια διαλόγου, προχωρούν σε μια σειρά πρόχειρων, αποσπασματικών, ατεκμηρίωτων ρυθμίσεων με τελικό αποτέλεσμα την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου, αδιαφορώντας για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ονομάζουν τη λογιστική αυτή αντιμετώπιση «μεταρρύθμιση». 

Οι άμεσοι αποδέκτες αυτής της πολιτικής είναι οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί.
  • Με τη ρύθμιση για την Ειδική Αγωγή καταργούνται στην ουσία τα Τμήματα Ένταξης  και οι γονείς με τα παιδιά τους από τη νέα σχολική χρονιά θα έχουν να αντιμετωπίσουν την νέα αυτή πραγματικότητα.
  • Η προϋπόθεση εγγραφής και φοίτησης των μαθητών στο ολοήμερο η εργασία και των δύο γονέων, προσκομίζοντας βεβαίωση του φορέα εργασίας τους αποκλείει χιλιάδες μαθητές από τη φοίτησή τους σε αυτό. Στην Αχαΐα είναι βέβαιο, πως από τους 6.500 περίπου μαθητές που φοιτούν σήμερα στα ολοήμερα τμήματα το μεγαλύτερο μέρος αυτών δε θα μπορεί να φοιτήσει την επόμενη σχολική χρονιά. Πού είναι λοιπόν η ισότητα ευκαιριών που ευαγγελίζονται;
  • Η Πρωϊνή Ζώνη καταργείται με αποτέλεσμα να πλήττονται οι εργαζόμενοι γονείς.
  • Τα διδακτικά αντικείμενα «κουτσουρεύονται», μειώνονται οι ώρες εργασίας των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων
  • Οι ανέξοδες υποσχέσεις τους (είναι γαλαντόμοι σε αυτές) για διορισμούς εκπαιδευτικών διαψεύδονται από την σκληρή πραγματικότητα. Χιλιάδες αναπληρωτές δεν θα έχουν εργασία του χρόνου. Στο "νέο τύπο ολοήμερου σχολείου" που θεσμοθέτησε ο κ. Φίλης υπολογίζεται ότι θα χρειασθούν 6.500 λιγότεροι εκπαιδευτικοί. Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών υπό αίρεση.
  • Οι ντόπιοι θεματοφύλακες της σχεδιαζόμενης (;) εκπαιδευτικής πολιτικής αδυνατούν να δώσουν κατευθύνσεις στους δντες των ΣΜ για τον προγραμματισμό της νέας χρονιάς αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα γίνουν αλλαγές, γεγονός που επιτείνει το γενικότερο αλαλούμ και τη σύγχυση.

Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση διαμορφώνει ένα εφιαλτικό τοπίο για όσους συνολικά συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, διαλύοντας την εκπαίδευση, καταδικάζοντας στην ανεργία χιλιάδες νέους εκπαιδευτικούς, δημιουργώντας άνιση μεταχείριση των μαθητών πλήττοντας ταυτόχρονα τον οικογενειακό προγραμματισμό.





                                                                               ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
                                                                                ΝΟΔΕ Ν.Δ. ΑΧΑΪΑΣ


                                                                       
           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου