Η μεγαλύτερη οδική & σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο είναι γεγονός – Κάτω από τη Βαλτική

Η σήραγγα Fehmarnbelt είναι η μεγαλύτερη οδική & σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο, 40 μέτρα κάτω από τη Βαλτική θάλασσα, που θα συνδέει τη Δανία με τη Γερμανία.

Μετά από περισσότερο από μια δεκαετία σχεδιασμού, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τη μεγαλύτερη οδική & σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο, ένα θαύμα της αρχιτεκτονικής, που θα κατεβαίνει έως και 40 μέτρα κάτω από τη Βαλτική Θάλασσα, συνδέοντας τη Δανία με τη Γερμανία, μειώνοντας τους χρόνους ταξιδιού.

 

Το τούνελ Fehmarnbelt αναμένεται να ανοίξει το 2029 και θα έχει μήκος 18 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής της Ευρώπης, με προϋπολογισμό κατασκευής άνω των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Το Fehmarnbelt Tunnel θα κατασκευαστεί απέναντι από τη ζώνη Fehmarn, ένα στενό μεταξύ του γερμανικού νησιού Fehmarn και του νησιού Lolland της Δανίας, και έχει σχεδιαστεί ως εναλλακτική λύση για τα πορθμεία που υπάρχουν εκεί, το Rødby και το Puttgarden, που μεταφέρουν εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.

Η διέλευση των πορθμείων σήμερα διαρκεί 45 λεπτά με το πλοίο, ενώ με τη σήραγγα η διάρκεια θα είναι 7 λεπτά με το τρένο και 10 λεπτά με το αυτοκίνητο. Η Fehmarnbelt Fixed Link θα περιλαμβάνει δύο αυτοκινητόδρομους διπλής λωρίδας και δύο ηλεκτροκίνητες σιδηροδρομικές γραμμές.

“Σήμερα, αν κάποιος θέλει να κάνει ένα ταξίδι με τρένο από την Κοπεγχάγη στο Αμβούργο, θα χρειαστείτε περίπου 4,5 ώρες“, λέει ο Jens Ole Kaslund, τεχνικός διευθυντής της Femern A / S, της κρατικής δανικής εταιρείας που είναι υπεύθυνη για η εργασία.

“Όταν ολοκληρωθεί η σήραγγα, το ίδιο ταξίδι θα διαρκεί δυόμισι ώρες“, συμπληρώνει. Μάλιστα, ανά τον κόσμο όλο και επιταχύνονται τα ταξίδια, όπως για παράδειγμα, η διαδρομή Άμστερνταμ – Λονδίνο με τρένο γίνεται πλέον σε λιγότερο από 4 ώρες!

Το έργο ξεκίνησε το 2008, όταν η Γερμανία και η Δανία υπέγραψαν μια συνθήκη για την κατασκευή της σήραγγας. Στη συνέχεια χρειάστηκε πάνω από μια δεκαετία για την έγκριση της απαραίτητης νομοθεσίας και από τις δύο χώρες και για τη διεξαγωγή μελετών των γεωτεχνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου