Υπόθεση για 4 το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο

Το έργο αφορά στην κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων, επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο

Τέσσερα σχήματα διεκδικούν το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο. Οι μνηστήρες που έδωσαν το «παρών» στον διαγωνισμό των 175 εκατ. ευρώ της ΕΡΓΟΣΕ είναι η ένωση ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η ένωση ΙΝΤΡΑΚΑΤ – Σιδηροδρομικά Έργα, η ΑΒΑΞ και η ΑΚΤΩΡ. Πρόκειται για έναν από τους δύο μεγάλους διαγωνισμούς που «τρέχουν» για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής που θα φέρει το τρένο στις πύλες της Πάτρας.

Το εν λόγω έργο αφορά στην κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες, το σχήμα ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, μειοδότησε στον δεύτερο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ που στοχεύει στην ολοκλήρωση της διπλής σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ενώσει την Αθήνα με την Πάτρα. Πρόκειται για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. Μάλιστα, η σύμπραξη μεταξύ των δύο εταιρειών φαίνεται πως εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον κατασκευαστικό χάρτη της χώρας.

Τα δύο έργα θα ολοκληρώσουν τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας που σήμερα φτάνει από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη και τα σύνορα, ενώ συνδέεται και με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο. Στόχος του έργου είναι η βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού σιδηροδρόμου, δίνοντας ώθηση στις διασυνδεδεμένες μεταφορές. Τα έργα αυτά στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου αλλά και της εθνικής οικονομίας γενικότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου