ΩΡΑ ΠΑΤΡΩΝ : 'Ηλθον, είδον και απήλθον..

 


Είναι γνωστό και στους πλέον αδαείς, ότι η πόλη μας δεν μπορεί να αναπτυχθεί, ούτε να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην περιφέρεια, χωρίς βασικές υποδομές. 

Η "Πύλη της Δύσης", η Πάτρα, χωρίς τρένο και οδικούς άξονες, χωρίς φυσικό αέριο και σύγχρονο εμπορικό λιμάνι δε μπορεί να διαδραματίσει το σημαντικό της ρόλο.
Θα βουλιάζει μέσα στο τέλμα της μιζέριας.
Εδώ και τρία χρόνια, η πόλη τελματώνει. Η έλευση του τρένου καθυστερεί ενώ είχε δρομολογηθεί, η Εθνική οδός Πατρών-Πύργου ακυρώνεται και εκδιώκονται οι εγκατεστημένες εργολαβίες,  η Νομική σχολή  καταργείται και κυρίως δεν εκμεταλλεύεται την προίκα που έδωσε η προηγούμενη κυβέρνηση. Όλο το Θαλάσσιο μέτωπο, το Πλατανόδασος, κ.α.
Τις προηγούμενες ημέρες ανέβηκε στην Αθήνα μόνος του ο κ. Πελετίδης, για συνάντηση με τον κ. Καραμανλή και εξέδωσε ένα δελτίο καρμπόν με αυτό της Νέας Δημοκρατίας.
Αυτή τη φορά πέρα από το ΣΥΡΙΖΑ πού ευθύνεται κατ΄ αυτόν, γιατί δεν πρόλαβε να παραδώσει σε τέσσερα χρόνια όλα τα σταματημένα έργα, μας περιπαίζουν, ότι τάχα φταίει ο πόλεμος στην Ουκρανία, με αποτέλεσμα η Ευρωπαϊκή Ένωση να δίνει υψηλή προτεραιότητα στην κεντρική Ευρώπη.
Προφανώς πιστεύουν ότι απευθύνονται σε όντα μειωμένης νοημοσύνης.
1. Έχουμε καταθέσει όλα τα στοιχεία για το πως είχε προχωρήσει το έργο και αυτά που αμφισβητούσε ο Καραμανλής (επισυνάπτουμε  αναλυτικό άρθρο του Θάνου Βούρδα "Το σύγχρονο τρένο στην Πάτρα: σήριαλ, αλήθειες, και ανάγκες"*.
2. Ο πόλεμος στην Ουκρανία ξεκίνησε πριν πέντε μήνες. Τα προηγούμενα δυόμισι χρόνια τι έφταιξε και δεν προώθησε το σχεδιασμό που παρέλαβε, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας; 
Αυτό το αναρωτηθήκατε κ. Πελετίδη για να σας δώσει μία απάντηση ο παρακαθήμενος κ. Καραμανλής;
Βολευτήκατε και οι δύο πίσω από τα ψέματα: "φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση και ο πόλεμος στην Ουκρανία".
Ας πάμε στις εύκολες ερωτήσεις:
1. Γιατί το τρένο δεν έχει καθημερινά δρομολόγια μέχρι το Αίγιο ώστε να έρθει πιο κοντά;
2. Γιατί δεν προχωρούν οι εργολαβίες σε Ψαθόπυργο, Αραχωβίτικα, Άγιο Βασίλειο;
3. Γιατί δεν γίνονται τα αντιπλημμυρικά έργα στις παραπάνω περιοχές με όλους τους κινδύνους ενώ ακόμα και η σκόνη ταλαιπωρεί τους κατοίκους;
4. Πόσα μέτρα έχει προχωρήσει το τρένο από τον Ιούλιο του 2019;
Τα ερωτήματα απευθύνονται και στη λαλίστατη ΔΕΕΠ της Νέας Δημοκρατίας και στους διορισμένους τοπικούς στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ. Με αυτό τον τρόπο υπηρετούν τα συμφέροντα της πόλης;
Ο κ. Πελετίδης φρόντισε για άλλη μία φορά να διασπάσει το μέτωπο της πόλης για τη διεκδίκηση της υπογειοποίησης. Πήγε ΜΟΝΟΣ μαζί με δύο πολιτιστικούς συλλόγους!!!
Προτείναμε στο Δημοτικό Συμβούλιο να συμμετάσχει αντιπροσωπεία από την αντιπολίτευση αλλά και από φορείς (ΤΕΕ, ΟΙΚ.ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ,ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΌΣ, ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ κ.α.) ώστε να διαφανεί η ομοψυχία και διατρανωθεί η κοινή διεκδίκηση ΣΥΣΣΩΜΗΣ της πόλης .Η αντίληψη του κ. Πελετίδη και του πολιτικού του φορέα του ΚΚΕ, είναι το ρήγμα και η διαίρεση.
Αφού επέστρεψε ο Δήμαρχος με άδεια χέρια από την Αθήνα έστειλε και μία επιστολή, για την τιμή των όπλων, στον πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη για οικονομική ενίσχυση του Δήμου.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα κραύγαζε ότι θα στρατοπεδεύσουμε έξω από του Μάξιμου. Τι άλλαξε στην πορεία;
Για άλλη μία φορά αποδεικνύεται λίγος στα μικρά και λιγοστός στα μεγαλύτερα, τα οραματικά, αυτά που θα δώσουν την ευκαιρία στην πόλη να ξεφύγει.
Προκαλούμε και καλούμε τον κ. Πελετίδη, με όποιο πάνελ δημοσιογράφων επιθυμεί, σε Δημόσιο διάλογο με τον επικεφαλής μας Ρώρο Γιώργο (ΦΩΤΟ) για όλα τα θέματα της πόλης. Να πάψει κρύβεται πίσω από θολές ανακοινώσεις της Νέας Δημοκρατίας και δελτία του ΚΚΕ.
Δεν θα αφήσουμε την Πάτρα να βουλιάξει στο τέλμα της ανυπαρξίας.
Μία πόλη με προνομιακή θέση, που είχε περίλαμπρο παρελθόν, διαδραμάτισε σοβαρό ρόλο στην οικονομία της περιοχής και της χώρας,  έχει όμως πιο σημαντικό μέλλον με άλλη Δημοτική αρχή και Κυβέρνηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου