*ΕΚΠΡΩΣΟΠΟΥ της δημ. παράταξης ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ
Την
Παρασκευή στην Ηγουμενίτσα, πραγματοποιήθηκε η υπογραφή της Σύμβασης
Παραχώρησης του πλειοψηφικού πακέτου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας
στον Όμιλος Grimaldi.
Στις ομιλίες που πραγματοποιήθηκαν τόσο από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, όσο και από άλλα Κυβερνητικά στελέχη έγινε σαφής αναφορά το ρόλο που θα διαδραματίσει το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας, μετά τις προβλεπόμενες επενδύσεις του Ναυτιλιακού Ομίλου.
Αναγνώρισαν ότι εκτός από τα ωφέλει στη τοπική οικονομία και την ανάπτυξη το Λιμάνι της Ηγουμενίτσας θα είναι το 3ο Λιμάνι στην Ελλάδα.
Μετά το Λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, η Ηγουμενίτσα στο μέλλον θα αποτελεί την Πύλη της Ελλάδας στη Δύση, αφήνοντας πίσω δυστυχώς το Λιμάνι της Πάτρας.
Ένα Λιμάνι όπου καθημερινά βλέπουμε η Πάτρα να μειώνεται η Αίγλη του ένδοξου παρελθόντος.
Ένα Λιμάνι που διαφαίνεται η αδυναμία σύνδεσής του με σύγχρονο τραίνο.
Με το Λιμάνι της Πάτρας να μην υπάρχει καμία πρόθεση άμεσα να μετατραπεί ως Λιμάνι υποδοχής Κρουαζιέρας.
Ένα Λιμάνι όπου δεν επιθυμεί η Δημοτική Αρχή της Λαϊκής Υποκρισίας στην Πάτρα, να αναπτύξει Μαρίνα υποδοχής μεγάλων σκαφών, οδηγώντας τα στον Αστακό.
Ένα Λιμάνι που δεν θα αποτελεί πύλη εισόδου και κόμβο της εφοδιαστικής αλυσίδας για την μεταφορά εμπορευμάτων.
Το Λιμάνι της Πάτρας μαθηματικά οδεύει στην απαξίωση και τον οικονομικό μαρασμό.
Και αντί για πηγή οικονομικής ανάπτυξης και θέσεων απασχόλησης θα αποτελεί, χώρος για ψάρεμα και να αγναντεύουμε το ηλιοβασίλεμα.
Υπάρχει Άραγε προοπτική;
Σίγουρα υπάρχει.
Φτάνει να κινηθούμε άμεσα και να εφαρμοστεί το Business Plan που έχει συνταχθεί από τον Ο.Λ. Πατρών.
Φτάνει να κινηθούμε άμεσα για να φτάσει το τρένο στο Λιμάνι.
Όχι με την ήδη χάραξη που δημιουργεί καθυστερήσεις και εντάσεις.
Αλλά με νέα χάραξη του τραίνου, με διέλευσή του Ανατολικά της Πάτρας, σύνδεση με το Λιμάνι μέσω του ποταμού Γλαύκου, διέλευση την νέας γραμμής στα όρια του Δήμου Ερυμάνθειας και σύνδεση με ΒΙΠΕ Πατρών και το Αεροδρόμιο του Αράξου.
Κάθε άλλη επιλογή οδηγεί σε σύγκρουση, καθυστέρηση και τελικά στο τέλος η Αχαΐα να είναι αποκομμένη από το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Να είναι αποκομμένη από την ανάπτυξη και το Μέλλον.
Για τη ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ που όλοι επιθυμούμε αποτελεί σήμερα ευθύνη όλων, να λάβουμε άμεσες πρωτοβουλίες.
Άμεσα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, οι Δήμοι Πατρέων, Ερυμάνθου και Δυτική Αχαΐας έχουν χρέος, σε συνεργασία με τους εκπροσώπου μας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο να διεκδικήσουν τα παραπάνω.
* Ο Θεόδωρος Κανελλόπουλος είναι: Συνδικαλιστής ΔΑΚΕ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ,
Πολύτεκνος και μέλος του Δ.Σ. του ΚΟΔΗΠ, Εκπρόσωπος της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου