Σε εξέλιξη βρίσκόταν μεχρι αργά η σύσκεψη παρουσία του Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, για την καθοριστική συνάντηση διαβούλευσης σχετικά με το θέμα του τρένου.
Η σύσκεψη ξεκίνησε στις 10 πμ, στον χώρο της πρώην Γεωργικής Σχολής στην Ανθούπολη. Ο κ. Κυρανάκης κατέθεσε μία πρόταση που θεωρεί εφικτή για υλοποίηση.
Συγκεκριμένα, ο κ. Υφυπουργός πρότεινε τα εξής: Σιδηροδρομική γραμμή με κεντρικό σταθμό στο Ρίο ή στην Κανελλοπούλου. Ανάπλαση και τροχιοδρομική γραμμή τραμ στο παραλιακό μέτωπο. Υπογειοποίηση με μονό τούνελ μεταξύ του τμήματος Αγ. Διονυσίου και Αγ. Ανδρέα και για εμπορική αμαξοστοιχία μέχρι το λιμάνι.
Σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Κυρανάκης, τα δύο πρώτα μπορούν να προχωρήσουν με κρατικούς πόρους και να είναι έτοιμα μέχρι το 2028 Το τρίτο σκέλος θα αποτελέσει πρόταση που θα συνδιαμορφωθεί με τους τοπικούς φορείς για να κατατεθεί στην ΕΕ προς έγκριση.
Ακολούθησαν ερωτήσεις και διευκρινίσεις από φορείς. Πάντως, η αντίδραση από τον δήμαρχο Κώστα Πελετίδη ήταν άμεση, καθώς ο ίδιος επιμένει στο σχέδιο της πλήρους υπογειοποίησηςτης νέας διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής.
Θα ακολουθήσει η διευρυμένη συζήτηση με τους τοπικούς φορείς σχετικά με την πορεία των εργασιών στο τελικό τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, από το Ρίο έως το Νότιο Λιμάνι της Πάτρας.
ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ
Στη σύσκεψη συμμετέχουν ο Αχαιός Υφυπουργός Πολιτισμού και βουλευτής Αχαΐας Ιάσονας Φωτήλας, o βουλευτής του ΚΚΕ Αχαΐας Νίκος Καραθανασόπουλος, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Φωκίων Ζαΐμης, ο αντιπεριφερειάρχης Ανδρέας Φίλιας, ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Πατρέων Κώστας Σβόλης, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “σπιράλ” Πέτρος Ψωμάς, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Θεόδωρος Λουλούδης, ο πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας Βαγγέλης Καραχάλιος, κ.ά.
Πηγή https://gnomip.gr/
Δημοτική Αρχή Πάτρας :
«ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ;
Σε μια παρουσίαση προαποφασισμένων προτάσεων που βαφτίστηκε διαβούλευση, η κυβέρνηση έπαιξε σήμερα με τη νοημοσύνη μας, βαφτίζοντας το κρέας ψάρι.
Εμπορικό τρένο με υπέργεια διέλευση που βαφτίζεται τραμ και μια υπό δήθεν εξέταση υπογειοποίηση από τον Άγιο Διονύση, ακυρώνουν τις κατακτήσεις του πατραϊκού λαού, διχοτομούν την πόλη, την καταστρέφουν.
Οι προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού, αποδείχθηκαν υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα, με την παραδοχή ότι οι Δήμοι θα φτιάχνουν μόνο ό,τι εγκρίνει η Κυβέρνηση και η ΕΕ, αφού αυτοί χρηματοδοτούν.
Κορόιδεψαν, και συνεχίζουν, τον πατραϊκό λαό…
Απαράδεκτοι για 2 λόγους:
1) Γιατί δεν ικανοποιούν το δίκαιο αίτημα της πόλης, για υπογειοποίηση του τρένου, για γραμμικό πάρκο και προαστιακό.
2) Γιατί νομίζουν ότι μπορούν να μας κοροϊδέψουν με την πρότασή τους που θα βάλει ταφόπλακα στην υπόγεια διέλευση και θα επιτρέπει στην εμπορική αμαξοστοιχία να διέρχεται επιφανειακά στο παραλιακό μέτωπο.
ΥΓ. Η «μεγάλη αποκάλυψη» του κ. Κυρανάκη για το τι είπε ο Δήμαρχος στη συνάντησή τους, που δήλωσε ότι θα μας ενημερώσει κιόλας… Είναι αυτό που έχει πει ξανά και ξανά: Σταματήστε να χρηματοδοτείται τους πολέμους και αυτούς που κατέχουν τον πλούτο και δώστε λεφτά για τις ανάγκες του λαού. Τα λεφτά του ελληνικού λαού και των λαών της Ευρώπης.
ΣΗΜ, ΔΙΚΗ ΜΑΣ : Θεωρούμε ότι η όλη πρόταση όσο αφορά την έκταση και το είδος της υπογειοποίησης χρήζει περαιτέρω αποσαφηνίσεων ανεξάρτητα από την κάθετα αρνητική στάση της Δημοτικής Αρχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου