"Από «από καιρού εις καιρόν» επαναλαμβάνονται σε ακανόνιστο χρονικό
διάστημα. οι συζητήσεις για διάφορα θέματα που απασχολούν την πόλη, χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο και προπάντων χωρίς στρατηγική.
Σκέψεις, αναλύσεις, συζητήσεις, πρόσωπα και υπουργοί που αλλάζουν αλλά χωρίς κανένα χειροπιαστό αποτέλεσμα».
Ο πρόλογος είναι από παλιότερες ανακοινώσεις της παράταξή μας.
Την Δευτέρα 22, Ιουνίου η δημοτική αρχή Πελετίδη έρχεται να επιβεβαιώσει την εκτίμηση μας.
Φέρνει στο δημοτικό συμβούλιο άλλη μια φορά τη διέλευση του τρένου, υπόγεια με γραμμικό πάρκο και να αποδοθεί η χερσαία ζώνη του βόρειου λιμένα στο Δήμο Πατρέων. Εξετάζει δε τις συνέπειες από το master plan για το νέο λιμάνι και προτείνει μέτρα αντιμετώπισης τους....!!!















