Το κτίριο ανήκει στον ΟΣΕ ο οποίος είχε κινήσει την σχετική διαδικασία μέσω της Γαία ΟΣΕ.
Η χρήση θα είναι ίδια με την προηγούμενη, δηλαδή πάλι κάτι σχετικό με καφέ- μπάρ – εστιατόριο και ζαχαροπλαστείο, αλλά δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.
Πάντως αναμένεται άμεσα η διαμόρφωση του κτιρίου από τον νέο ενοικιαστή για άμεση έναρξη της χρήσης.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώην καφέ Σταθμός διέκοψε την λειτουργία του στον συγκεκριμένο χώρο τον περασμένο Δεκέμβριο (2025 ) ενώ είχε ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο του 1997, με πολύ αισιοδοξία αναβαθμίζοντας καταλυτικά την παραλιακή ζώνη της Πάτρας στο ύψος της πλατείας Τριών Συμμάχων που παρέμενε μέχρι τότε πολύ υποβαθμισμένη.
Τώρα αναμένεται με ενδιαφέρον η νέα επιχειρηματική προσπάθεια στον ίδιο χώρο που αποτελεί κεντρικό σημείο αναφοράς για την πόλη.

















