ΠΑΤΡΑ : Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδοος



Το αδιαχώρητο πραγματοποιήθηκε  στο Σκαγιοπούλειο Ιδρυμα με 38 ομάδες να δίνουν το παρόν και στις τρεις κατηγορίες (Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου) στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδας. Περίπου 500 θεατές παρακολούθησαν και θαύμασαν από κοντά τις δημιουργικές προσπάθειες των παιδιών  σε μία εκδήλωση - γιορτή της ρομποτικής! Το θέμα της φετινής πρόκλησης για την ανοικτή Κατηγορία του Δημοτικού ήταν ο «Εποικισμός του Άρη». Οι μαθητές και μαθήτριες των 18 ομάδων που διαγωνίστηκαν, παρουσίασαν ευφάνταστες κατασκευές με αυτοματισμούς, προτείνοντας σχετικές με το θέμα λύσεις.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, δύο (2) ομάδες από την Αιτωλοακαρνανία, μία (1) από την Αχαΐα και μία (1) από τη ... Ζάκυνθο (συμμετείχε κατ' εξαίρεση) να προκριθούν στον Τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018 που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 4 Μαρτίου 2018 στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Κλειστό Ολυμπιακό Γήπεδο Γαλατσίου. Ο διαγωνισμός διοργανώνεται από τον WRO Hellas με Στρατηγικό Συνεργάτη την COSMOTE και τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας Κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου.
Οι 4 ομάδες που προκρίθηκαν από τον Περιφερειακό Διαγωνισμό Δυτικής Ελλάδας για την επόμενη φάση αξιολόγησης που θα πραγματοποιηθεί στις 4 Μαρτίου 2018, στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με θέμα «Επoικισμός του Άρη», είναι οι πιο κάτω:
ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ
ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ
Σχολείο που εκπροσωπεί
Master Builders
Δημήτρης Σταμάτης
Χριστίνα Σκεπετάρη
Θάνος Φραγκόπουλος
Επαμεινώνδας Λιάβας
Χρήστος Πιστιόλης
Δημήτρης Παναγιωτόπουλος
Γιώργος Φραγκόπουλος
7o Δημοτικό Αγρινίου
Zante Robotics
Αντωνία Μυλωνά
Παναγιώτης Δήμος
Νικόλας Παπαδάτος
Γιάννης Ποταμίτης
Γιάννης Μαρίνος
Λουκάς Αποστολάτος
Ιωάννης Κυβετός
Δημοτικό Ζακύνθου
Θερμοκήπιο στον Άρη
Δημήτριος Κατσακιώρης
Βασιλική Κουβέλη
Αριστοτέλης Μιχαλακόπουλος
Χρήστος Στρατομήτρος
Κωνσταντίνος Πεσλής
Ζένια Ράπτη
Μαρίνα
Ράπτη
1ο Δημοτικό Αγίου Κωνσταντίνου
Αγρινίου

Ελληνική Mensa
Αλέξανδρος Μπάδας
Ανδρέας Ζήκος
Ανδρέας Τέκος
Χαράλαμπος Κοτσιάς
Χαράλαμπος Σκιαδόπουλος
Κωστής Ευθύμιος
55ο Δημοτικό Πατρών
46ο Δημοτικό Πατρών
26ο Δημοτικό Πατρών
53ο Δημοτικό Πατρών
2ο Δημοτικό Παραλίας

Τα πλήρη αποτελέσματα είναι:
Κατάταξη
Όνομα Ομάδας
Σχολείο Ομάδας
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1
Master Builders
7o Δημοτικό Αγρινίου
195
2
Zante Robotics
Δημοτικό Ζακύνθου
186
3
Θερμοκήπιο στον Άρη
1ο Δημοτικό Αγίου Κωνσταντίνου
176
4
Ελληνική Mensa
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ
165
5
Τα Mars...άκια του 17
17ο Δημοτικό Αγρινίου
158
6
super team
Δημοτικό Γιαννιτσοχωρίου
150
7
super class
Δημοτικό Γιαννιτσοχωρίου
148
8
spacegirls
Δημοτικό Γαβαλούς
146
9
Minds4ALL
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ (Robots@MET)
145
9
Minds4ONE
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ (Robots@MET)
145
10
Ξεφτέρια
2o Δημοτικό Αμαλιάδας
115
10
Robospace
5ο Δημοτικό Αμαλιάδας
115
11
robots from krestena
Δημοτικό Κρεστένων
110
11
12ο Team
12ο Δημοτικό Πατρών
110
11
CrazyBot
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ (Robots@MET)
110
12
smartbirds red
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ
-
 -
Αριανοί
12ο Δημοτικό Πατρών
 -
 -
1ο Λεχαινών
1ο Δημοτικό Λεχαινών
 -
 -
Genius Kids
4ο Δημοτικό Αιγίου
 -
Τρεις (3) ομάδες μαθητών Γυμνασίων από την Αχαΐα και δύο (2) από την Ηλεία προκρίθηκαν στον τελικό διαγωνισμό της Αθήνας.
Η δοκιμασία της κατηγορίας Γυμνασίου στηρίζεται στις επικοινωνίες κατά τη Βυζαντινή περίοδο και παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πορεία των μηνυμάτων που, διασχίζοντας την αχανή Βυζαντινή Αυτοκρατορία με ταχύτητα, είχαν τη δυνατότητα να φτάσουν μέσα σε λίγες ώρες στην Κωνσταντινούπολη.
Συγκεκριμένα αφορά τη μεταφορά δύο «μηνυμάτων» από δύο πόλεις της Μέσης Ανατολής προς την Κωνσταντινούπολη. Το ρομπότ - αγγελιαφόρος ξεκινά από την Ιερουσαλήμ και περνώντας από δύο από τις τέσσερις κοντινές πόλεις (Τύρο, Δαμασκό, Αντιόχεια ή Χαλέπι) μεταφέρει τα μηνύματα που παραλαμβάνει στην Κωνσταντινούπολη.
Η δοκιμασία στηρίζεται πάνω στο δωδεκάωρο σύστημα κωδικοποίησης μηνυμάτων που ήταν διαδεδομένο στη Βυζαντινή περίοδο και πραγματοποιείται πάνω σε ένα «δρόμο» της αυτοκρατορίας που ενώνει τις παραπάνω πόλεις. Τα ρομπότ πρέπει να ακολουθήσουν τη διαδρομή που ακολουθούσαν τα μηνύματα, ολοκληρώνοντας ταυτόχρονα και τις δοκιμασίες που θα συναντήσουν στο δρόμο τους.
Οι μαθητές που προκρίθηκαν είναι οι πιο κάτω:
ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ
ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ
Σχολείο που εκπροσωπεί


Capacitors
Φίλιππος Αντωνόπουλος
Γιώργος Κατσαρός
Απόστολος Μητρέλης

Ανδρέας Τσιμπούρης
Πειραματικό Γυμνάσιο Πατρών
Γυμνάσιο Καστριτσίου

Teamwork Optimum
Γεώργιος Γεωργιάδης
Ιωάννης Βέρρας
Στυλιανός Παπαζαχαρίου
Ανέστης Βοβός
Γυμνάσιο Καστριτσίου
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών

Gymlech_1
Νίκος Πανταζής
Διονύσης Αντωνιάδης
Νικολέτα Κωνσταντοπούλου
Αριστείδης Γεωργάκης
Γυμνάσιο Λεχαινών

Gymlech_2
Σπύρος Μέτσος
Γιάννης Μέτσος
Ανδρέας Καρασάββας
Αριστείδης Γεωργάκης
Γυμνάσιο Λεχαινών
Πειραματικά Ρομποτάκια
Δέσποινα Ιωάννου
Μυρτώ Διαμαντάκου
Αριάνα Γούδα
Αθανασία Μπαλωμένου
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών
Τα πλήρη αποτελέσματα είναι:

Όν. Ομάδας

Όνομα Σχολείου
#1 Βαθμ/γία
#1 Χρόνος
#2 Βαθ/γία
#2 Χρόνος
Τελική Βαθ/γία
Capacitors
Robotica.gr
750
1:17:40
750
1:18
750
Teamwork Optimum
Εκπ/κή Ρομποτική Τμ. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ Παν/μίου Πατρών
0
2:00
350
0:56
350
Gymlech_1
Γυμνάσιο Λεχαινών
130
1:41
0
2:00
130
Gymlech_2
Γυμνάσιο Λεχαινών
120
1:15
90
2:00
120
Πειραματικά Ρομποτάκια
Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών
90
0:13
80
0:13
90
Optimist
1ο Γυμνάσιο Πύργου
80
1:25
0
2:00
80
Teamwork Certainty
Εκπ/κή Ρομποτική Τμ. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ Παν/μίου Πατρών
0
2:00
0
2:00
0
Teamwork Dream
Εκπ/κή Ρομποτική Τμ. Ηεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ Παν/μίου Πατρών
0
2:00
0
2:00
0
Teamwork Enlightenment
Εκπ/κή Ρομποτική Τμ. Ηεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ Παν/μίου Πατρών
0
2:00
0
2:00
0
Teamwork Prime
Εκπ/κή Ρομποτική Τμ. Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ Παν/μίου Πατρών
0
2:00
0
0:53
0
Robotechs
3ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας
0
2:00
0
2:00
0
Πειραματικά Ρομποτάκια Β
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών
0
2:00
0
2:00
0
Πειραματικά Ρομποτάκια Γ
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών
0
2:00
0
2:00
0
Ελ/κή Mensa
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ
0
2:00
0
2:00
0
Smartbirds N
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ
0
2:00
0
2:00
0
SmartBots
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ
0
2:00
0
2:00
0
Τέλος, τρία (3) σχολεία από την Αχαΐα και δύο (2) από την Ηλεία θα εκπροσωπήσουν την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στην κατηγορία Λυκείου, όπου και θα παρουσιάσουν μία κατασκευή ελεύθερης έμπνευσης, η οποία θα λειτουργεί με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θα περιέχει αυτοματισμούς που λύνουν προβλήματα στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, σύμφωνα με το θέμα «Αειφόρος Ανάπτυξη και Επιχειρηματικότητα».
RoboManiacs
3o ΓΕΛ Πύργου Pierre de Coubertin
Ρομποτικές Αλχημείες
12o ΓΕΛ Πατρών
RoboExperts
1ο ΕΠΑΛ Λεχαινών
DREAM
1ο ΓΕΛ Αιγίου
Green Team
1ο ΕΠΑΛ Πατρών
Η Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ. Ε. Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής για τη Ρομποτική, κ. Σοφία Π. Χριστοπούλου, δήλωσε: «Ήταν ένα πραγματικό πανηγύρι, όπου 300 μαθητές περίπου, από δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια και ΕΠΑ.Λ της Περιφέρειας Δ. Ελλάδας κατέθεσαν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Ήταν συναρπαστικό να βλέπει κανείς αυτές τις χαμογελαστές φατσούλες των μικρών μαθητών που με απέραντη ικανοποίηση παρουσίαζαν τα έργα τους και πρόθυμα εξηγούσαν τον τρόπο κατασκευής τους! Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν, στους εκπαιδευτικούς-προπονητές που κατόρθωσαν να τους μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις και το μεράκι τους, αλλά και στους γονείς που συμπαραστέκονται στα παιδιά τους, έχοντας αντιληφθεί τη σημασία της Ρομποτικής ως αιχμής του δόρατος της καινοτομίας. Τα παιδιά μαθαίνουν με έναν εναλλακτικό τρόπο, διαθεματικά και διεπιστημονικά και αυτό το χαίρονται! Εύχομαι οι επιτυχίες που είχαμε στην Ολυμπιάδα της Κόστα Ρίκα να συνεχιστούν!»
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτ. Ελλάδας κ. Κων-νος Γιαννόπουλος δήλωσε ότι «Μετά την τεράστια επιτυχία στην Ολυμπιάδα της Κόστα Ρίκα, ένα καινούριο ταξίδι ξεκίνησε με το φετεινό Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπ/κής Ρομποτικής. Εύχομαι και ελπίζω σε όσους συμμετέχουν από οποιαδήποτε θέση να το ευυχαριστηθούν και συνάμα να αποτελέσει εμπειρικό βίωμα υψηλής εκπαιδευτικής και παιδαγγωγικής αξίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου