Οφείλουμε να μάθουμε τα κριτήρια των αναθέσεων και τον τρόπο που ανακυκλώνονται συνεχώς στα έργα τα ίδια πρόσωπα. Ευθέως ρωτάμε:
-Ισχύει ότι σε δάσκαλο μουσικής, με σύμβαση στον Πολιτιστικό Οργανισμό, έχουν ανατεθεί επί πλέον δύο συναυλίες από τον οργανισμό και έχει γίνει απευθείας η ανάθεση επανεκτέλεσης των παλιών τραγουδιών σε εταιρεία του; Έχει υπογράψει στην σύμβαση του με τον πολιτιστικό ότι δεν έχει εταιρεία ή εμπορική δραστηριότητα;
-Θα μας διευκρινίσετε γιατί χρησιμοποιούνται δύο διευθύνσεις με το ίδιο ΑΦΜ Μαιζώνος και Έδεσσα;
-Άλλος εκ των συντελεστών που εμφανίζεται ως συνέταιρος του πολυχώρου της οδού Μαιζώνος έχει σύμβαση αρκετών χιλιάδων ευρώ με άλλο πρόγραμμα του οργανισμού;
-Μετά τις δημόσιες παρεμβάσεις μας ενώ η πρόταση με τον οργανισμό είχε κατατεθεί από τον πολυχώρο της οδού Μαιζώνος, η συμβασιοποίηση έγινε με άλλη μη κερδοσκοπική εταιρεία σε διαφορετική διεύθυνση, τι μεσολάβησε;
-Ένας εκ των ανωτέρω συντελεστών έχει το καλοκαίρι του 2020 αναλάβει άλλη παραγωγή από τον Πολιτιστικό Οργανισμό;
-Ποια η σχέση όλων των ανώτερων με τον πολυχώρο της Μαιζώνος;
Ο τρόπος των απευθείας αναθέσεων είναι εσφαλμένος αποδείχθηκε δε με την πρόσφατη τροποποίηση του προγράμματος σας, όπου προστέθηκε στις εκδηλώσεις και άλλο σχήμα παρόμοιων εκδηλώσεων, έπειτα από τη διαπίστωση ότι δεν είχαν συμπεριληφθεί σημαντικοί εκπρόσωποι του είδους.
Τέλος επειδή η πρόεδρος κ. Κουρή σε μία απέλπιδα προσπάθεια αναφέρεται ότι τηρεί το νόμο, την παραπέμπουμε στην ΕΝΙΑΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ που με απόφασή της αποσαφηνίζεται πλήρως ότι «η υποχρέωση τήρησης της διαδικασίας του άρθρου 12 της υπ. αριθ. 117384 ΚΥΑ, η οποία περιγράφει τον τρόπο διεξαγωγής της διαπραγμάτευσης μέσω ΕΣΗΔΗΣ. «Επιπλέον, η διαδικασία επιλογής καλλιτέχνη θα μπορούσε να διεξαχθεί και μέσω της διαγωνιστικής διαδικασίας των άρθρων του ν. 4412/2016, που εφαρμόζονται σε διαγωνισμούς μελετών (άρθρα 111-115)»
ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου