Επίθεση με μολότοφ δέχθηκαν πριν από λίγο αστυνομικοί, στην συμβολή των οδών Ερμού και 25ης Μαρτίου, στο κέντρο της Πάτρας. Την επίθεση δέχθηκαν αστυνομικοί οι οποίοι επέβαιναν σε μηχανές της Τροχαίας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίεςδεν υπάρχουν τραυματισμοί ή φθορές σε οχήματα. Οι δράστες αφού πέταξαν τις μολότοφ εξαφανίστηκαν προς το Δασύλλιο. Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό τους. Έγιναν προσαγωγές τριών ατόμων από τις σκάλες της Αγίου Νικολάου.
Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα, Ήπειρος, Ιόνια νησιά, Περισκόπιο, Απόψεις, Σπορ, Σημειωματάριο
- Απόψεις
- Διεθνή
- Δυτική Ελλάδ
- Δυτική Ελλάδα
- Δυτική ΕλλάδΕπιλογές
- Δυτικός
- Δυτικός Άξονας
- Δυτικός Άξονας Δυτική Ελλάδα
- Δυτικός ΆξοναςΔυτική Ελλάδα
- Εκλογικό Ημερολόγιο
- Επιλογές
- Ήπειρος
- Ιόνια Νησιά
- Πελοπόννησος
- Περισκόπιο
- Πολιτικό
- Πολιτικό Ημερολόγιο
- Προσωπικά
- Σημειωματάρ
- Σημειωματάρι
- Σημειωματάριο
- Σπορ
- Φωνή Βοώντος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου