H ΑΚΤΩΡ θυγατρική του Ομίλου Ελλάκτωρ, ανέλαβε το έργο "Μελέτη και κατασκευή του έργου αποκατάστασης ζημιών στα πρανή της Διώρυγας Κορίνθου", προϋπολογισμού 34 εκατ. ευρώ.
Είχε προηγηθεί πρόσκληση σε διαδικασία διαπραγμάτευσης προς της εταιρείες ΑΒΑΞ, Μυτιληναίος και ΑΚΤΩΡ, οι οποίες υπέβαλλαν ποσοστά έκπτωσης 1%, 2,7% και 3,59% αντίστοιχα.
Στην συνέχεια οι τρεις συμμετέχοντες κλήθηκαν να καταθέσουν βελτιωμένες προσφορές και το έργο ανατέθηκε στην ΑΚΤΩΡ με ποσοστό έκπτωσης 4,47%.
Να σημειωθεί ότι το έργο εξαιρείται από την υποχρέωση τήρησης της διαδικασίας περιβαλλοντικής αδειοδότησης, κατ’ εφαρμογή σχετικής διάταξης νόμου, λόγω της κατεπείγουσας και έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας που καλύπτει, η οποία αφορά στη δημόσια ασφάλεια και στην αποκατάσταση της ομαλότητας της ναυσιπλοΐας.
Σε δήλωσή του, ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, αρμόδιος για θέματα Χωροταξίας, Αστικού Περιβάλλοντος και Περιβαλλοντικών Αδειοδοτήσεων, Νίκος Ταγαράς, σημείωσε πως η εν λόγω απόφαση εξαίρεσης από περιβαλλοντική αδειοδότηση για τη Διώρυγα της Κορίνθου αφορά στην εκτέλεση τεχνικών έργων επείγοντος χαρακτήρα για την αποκατάσταση και επισκευή των ζημιών που προκλήθηκαν στο πρανές από την πλευρά της Πελοποννήσου, από τις καταπτώσεις όγκων περί των 15.000-20.000 κ.μ. Αποτέλεσμα αυτών των αστοχιών είναι η Διώρυγα της Κορίνθου να παραμένει κλειστή και να μην είναι διαθέσιμος ο συγκεκριμένος δίαυλος για τη ναυσιπλοΐα.
"Επιταχύνουμε τις διαδικασίες ώστε οι εργασίες αποκατάστασης να ξεκινήσουν άμεσα, μέσα στον Ιανουάριο του 2022, ενώ παράλληλα διασφαλίζουμε την προστασία του περιβάλλοντος, μέσω των κατάλληλων μέτρων που η απόφαση επιβάλλει.
Η Διώρυγα της Κορίνθου είναι έργο παγκόσμιου ενδιαφέροντος, σύμβολο αναφοράς και δεν είναι τυχαίο που έχει χαρακτηριστεί από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ως Σύνθετο και Ειδικό Έργο Εθνικού Επιπέδου" ανέφερε ο κ. Ταγαράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου