ΠΑΤΡΑ : Επανέρχεται γνωστή αλυσίδα ετοίμων ενδυμάτων

Αρχικά συζητείτο ότι θα ανοίξει  κατάστημα Πλαίσιο αλλά στη συνέχεια τα σχέδια άλλαξαν. Και τελικά αναμένεται   γνωστή αλυσίδα ετοίμων ενδυμάτων. Ο λόγος για το   κτίριο  που στέγαζε μέχρι πρότινος τα νυφικά- βαπτιστικά  Μπομπονιέρα στον καντρικό πεζόδρομο της  οδού  Αγίου  Νικολάου  της Πάτρας. Οι ετοιμασίες αυτές τις μέρες είναι στο τελικό στάδιο και από μέρα σε μέρα θα ξαναδούμε την γνώριμη
mango αφού και στο πρόσφατο παρελθόν υπήρχε καταστημα στην πόλη ακριβώς  απέναντι.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν δει το φώς της δημοσιότητας H mango , θεωρείται ως  η πιο διεθνής μάρκα ρούχων της Ισπανίας, Eχει παρουσία σε 108 χώρες με πάνω από 2700 σημεία πώλησης. Στην ελληνική αγορά, η εταιρία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα το 1996 και σήμερα διαθέτει 14 σημεία πώλησης. 

 

 

Ο ισπανικός όμιλος ένδυσης Mango το 2020, κατέγραψε σταθερή κερδοφορία και μικρή κάμψη των πωλήσεων επιτυγχάνοντας να διευρύνει σημαντικά την ψηφιακή του παρουσία και απαντώντας  στις προκλήσεις της πανδημίας. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η αύξηση κατά 36% των ηλεκτρονικών πωλήσεων της αλυσίδας, .Η πανδημία πάντως και τα αλλεπάλληλα lockdowns ανά τον κόσμο άφησαν το αποτύπωμά τους στις επιδόσεις των φυσικών καταστημάτων της Mango, οι πωλήσεις των οποίων υποχώρησαν 43% το 2020 συγκριτικά με το 2019. Στο περιβάλλον αυτό, η ψηφιακή μετάλλαξη του ισπανικού ομίλου αποτελεί προτεραιότητα για το 2021, και για αυτόν τον σκοπό θα δαπανηθούν 27 εκατ. ευρώ, καθώς εκτιμάται ότι ο τζίρος αποκλειστικά και μόνο από το e-shop δύναται να φθάσει το 1 δισ. ευρώ το τρέχον έτος. Πλέον, η αξιοποίηση της ρομποτικής, της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και της τρισδιάστατης τεχνολογίας σχεδιασμού και απεικόνισης ενδυμάτων αποτελούν μερικά μόνο από τα εργαλεία που θα την οδηγήσουν στο μέλλον. 

. Επιπλέον, άνοιξε την online πλατφόρμα της και σε τρίτες εταιρείες, εγκαινιάζοντας συνεργασία για την διάθεση των συλλογών εσωρούχων της ιταλικής φίρμας Intimissimi μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Μango.com

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο φυσικών καταστημάτων, ο ισπανικός όμιλος διατηρεί την αφοσίωση του σε αυτό, προχωρώντας στο άνοιγμα συνολικά 150 νέων σημείων μέσα στο 2020, παρά τις δυσκολίες της πανδημίας, κι αριθμώντας στο τέλος του έτους συνολικά 2.221 καταστήματα σε 110 χώρες. Ιδιαίτερης σημασίας κρίνεται η ιταλική αγορά όπου πλέον λειτουργούν συνολικά 73 καταστήματα Mango, αλλά και η ινδική αγορά όπου προστέθηκαν ακόμη 10 σημεία μέσα στην χρονιά που πέρασε, φθάνοντας πλέον τα 29.

ΑΝΔΡΕΑΣ Α. ΒΡΗΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου