Η ΠΑΤΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΝΕΟ "ΕΜΦΥΛΙΟ" : ΔΗΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ

 Επιμελητήριο Αχαΐας: Επιστολή στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών για το τρένο

Επιστολή στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κωνσταντίνο Κυρανάκη απέστειλαν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας κ. Θεόδωρος Λουλούδης και ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Αντώνης Κουνάβης για το ζήτημα της έλευσης του τρένου στην Πάτρα.
Αναλυτικά η επιστολή αναφέρει:
Αξιότιμε κύριε υπουργέ,
Σε πρόσφατες συνεντεύξεις του στον Τύπο της Πάτρας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, παρουσίασε σχέδιο ριζικής αναβάθμισης και επέκτασης του προαστιακού σιδηρόδρομου της αχαϊκής πρωτεύουσας, ως εναλλακτική λύση έναντι της πλήρους υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής που, όπως γνωρίζετε, δεν χρηματοδοτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση.
 
Όπως ήταν φυσικό, η εν λόγω τοποθέτηση αναζωπύρωσε τον δημόσιο διάλογο για την κατασκευή της γραμμής και κυρίως της σύνδεσή της με το νέο λιμάνι της πόλης.
Ως Επιμελητήριο Αχαΐας, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ρεαλιστικά δεδομένα και τις αντικειμενικές παραμέτρους, σάς επισημαίνουμε την αδήριτη ανάγκη να υλοποιηθεί ένα έργο μείζονος σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής μας, το οποίο, ήδη, έχει καθυστερήσει σημαντικά.
Προς αυτή την κατεύθυνση, σας παρακαλούμε, ως αρμόδιος υπουργός, να δρομολογήσετε τάχιστα όλες τις σχετικές διαδικασίες, ώστε να κατατεθεί η μελέτη για την ολοκλήρωση κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και της σύνδεσής της με το νέο λιμάνι της Πάτρας.
Και τούτο, διότι μας ενδιαφέρει τόσο η προοπτική της πόλης και της Αχαΐας, όσο και ευρύτερα της Δυτικής Ελλάδας.
Καθήκον μας είναι να συμβάλουμε με όλες τις δυνάμεις μας στην υλοποίηση του έργου. Ενός έργου πνοής, ενός έργου στο οποίο προσβλέπουν με αγωνία οι πολίτες και οι επιχειρήσεις της περιοχής.
Πραγματική επιθυμία όλων είναι η ολοκλήρωσή του επιτέλους, μετά από χρόνια συζητήσεων.
Με εκτίμηση,
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Θεόδωρος Λουλούδης
Ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Αντώνης Κουνάβης
ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
Οι «Νενέκοι» και το τρένο που κοστίζει…
Φούντωσαν οι συζητήσεις, τα σενάρια και οι δηλώσεις για το τρένο και πως αυτό θα φτάσει στο Λιμάνι της Πάτρας, σε αυτά ήρθαν να προστεθούν και τα παρακάλια για την ολοκλήρωσή του στη λογική «τρένο να ΄ναι κι όπως να ΄ναι».
Τι κι αν η επίγεια διέλευση θα στερήσει από την πόλη την επαφή με τη θάλασσα και την ανεμπόδιστη διέλευση, αλλά και ένα γραμμικό πάρκο 8 χιλιομέτρων, μοναδικό για μια αστική πόλη. Δεν πειράζει λένε οι σύγχρονοι «Νενέκοι» το πρωτεύον είναι ο διαμετακομιστικός κόμβος στο λιμάνι, που θα το «απογειώσει». Δηλώνοντας μάλιστα πως αυτό είναι το συμφέρον της πόλης.
Δεν πίστευε κανείς ότι τα τοπικά στελέχη του κυβερνώντος κόμματος στο νομό θα έλεγαν κάτι διαφορετικό. Το αξιοσημείωτο βέβαια είναι πως ακόμα και αν ελεύθερα θα επέλεγαν μεταξύ υπόγειας ή επίγειας διέλευσης, η απάντηση είναι «αυτό που κοστίζει λιγότερο», γιατί ότι ωφελεί το λαό είναι κόστος, ότι ωφελεί τους λίγους είναι «επένδυση».
Απαντάμε λοιπόν σε αυτούς που στηρίζουν όχι μόνο την κυβέρνηση, την ΕΕ και τους σχεδιασμούς της, αλλά και τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, ότι ανάπτυξη για μας είναι να μπορούν οι εργαζόμενοι που παράγουν όλα όσα βρίσκονται γύρω μας, τα παιδιά μας, ο πατραϊκός λαός συνολικά να απολαμβάνουν την πόλη τους, με βάση τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και η επιστήμη, να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες τους, και η πόλη να είναι έτσι διαμορφωμένη, ώστε να είναι προέκταση της αυλής τους, να την νιώθουν δικιά τους και να είναι. Να ανήκει πρώτα σε αυτούς και να μπορούν να υποδέχονται τους επισκέπτες σε μια πόλη που φτιάχνεται από τις δικές τους τσέπες, με γνώμονα και προτεραιότητα τις δικές τους ανάγκες.
Όλοι μαζί θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε όπως κάναμε όλο αυτόν τον καιρό. Μαζί με τον πατραϊκό λαό και τους φορείς του διεκδικήσαμε και πετύχαμε την απόδοση της παραλιακής ζώνης στο Δήμο. Ήταν η ίδια η πόλη, οι κάτοικοί της που έβαλαν φρένο στη λογική που θέλει να υψώσει τείχος μέσα στην καρδιά του αστικού ιστού και στο θαλάσσιο μέτωπό της, κόντρα στη λογική που λέει «τρένο να’ ναι κι όπως να ’ναι».
Δεν θα προσκυνήσει ο πατραϊκός λαός στη λογική του «ρεαλισμού», όσων λογαριάζουν τη ζωή και το μέλλον της πόλης ως κόστος, χαρίζοντας χρήμα για τους πολεμικούς σχεδιασμούς και τους «μεγαλοεπενδυτές» με τη σέσουλα και στο λαό μας ψίχουλα με το σταγονόμετρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου