Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα, Ήπειρος, Ιόνια νησιά, Περισκόπιο, Απόψεις, Σπορ, Σημειωματάριο
- Απόψεις
- Διεθνή
- Δυτική Ελλάδ
- Δυτική Ελλάδα
- Δυτική ΕλλάδΕπιλογές
- Δυτικός
- Δυτικός Άξονας
- Δυτικός Άξονας Δυτική Ελλάδα
- Δυτικός ΆξοναςΔυτική Ελλάδα
- Εκλογικό Ημερολόγιο
- Επιλογές
- Ήπειρος
- Ιόνια Νησιά
- Πελοπόννησος
- Περισκόπιο
- Πολιτικό
- Πολιτικό Ημερολόγιο
- Προσωπικά
- Σημειωματάρ
- Σημειωματάρι
- Σημειωματάριο
- Σπορ
- Φωνή Βοώντος
ΠΑΤΡΑ / Με αφορμή την (19 Μαΐου) Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ελλήνων του Πόντου, ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Συμπληρώθηκαν σήμερα
106 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων. Τη σημερινή μέρα εμείς δεν
αναστορούμε τα παλιά. Δεν μένουμε μόνο στο να λέμε ανάθεμα στους αίτιους.
Χιλιάδες συμπατριώτες μου έχασαν τη ζωή τους. Σήμερα είναι μέρα που βγάζουμε
συμπεράσματα και λέμε να μη ξανασυμβεί. Να κάνουμε αγώνες ενάντια σε αυτούς που
για τα πετρέλαια μας έκαψαν, για να μην καίνε σήμερα κι άλλους λαούς για τα
συμφέροντά τους. Να μπορέσουμε να φέρουμε στο προσκήνιο τις ανάγκες των λαών.
Να ζούμε ειρηνικά και για του αφέντη το φαΐ να μη καταστρέφονται οι λαοί».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου