Η Δημοτική Αρχή της Πάτρας καταγγέλλει τη συνεχιζόμενη πολεμική επιχείρηση κατά του παλαιστινιακού λαού, από το κράτος του Ισραήλ, και συμμετέχει στην νέα κινητοποίηση, αύριο, Σάββατο 31 Μαΐου στις 11.30 το πρωί στην πλατεία Γεωργίου, με το Εργατικό Κέντρο Πάτρας, τα σωματεία και τους φορείς της πόλης.
Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα, Ήπειρος, Ιόνια νησιά, Περισκόπιο, Απόψεις, Σπορ, Σημειωματάριο
- Απόψεις
- Διεθνή
- Δυτική Ελλάδ
- Δυτική Ελλάδα
- Δυτική ΕλλάδΕπιλογές
- Δυτικός
- Δυτικός Άξονας
- Δυτικός Άξονας Δυτική Ελλάδα
- Δυτικός ΆξοναςΔυτική Ελλάδα
- Εκλογικό Ημερολόγιο
- Επιλογές
- Ήπειρος
- Ιόνια Νησιά
- Πελοπόννησος
- Περισκόπιο
- Πολιτικό
- Πολιτικό Ημερολόγιο
- Προσωπικά
- Σημειωματάρ
- Σημειωματάρι
- Σημειωματάριο
- Σπορ
- Φωνή Βοώντος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου