ΠΑΤΡΑ : Στην κατοχή του Δήμου οι σταθμοί του ΟΣΕ σε Βραχνέικα, Τσουκαλέικα και Καμίνια


Στην κατοχή του Δήμου Πατρέων παραμένουν οι σταθμοί του ΟΣΕ σε Βραχνέικα, Τσουκαλέικα και Καμίνια.
           Σε αυτή τη συμφωνία κατέληξαν καταρχήν ο Δήμος της Πάτρας και η Διοίκηση της  ΓΑΙΑΟΣΕ στη σημερινή συνάντηση του Δημάρχου Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΓΑΙΑΟΣΕ κ. Αθανάσιο Σχίζα.

            Οι όποιες διαφορές είχαν ανακύψει ως προς τους όρους διαχείρισης των ακινήτων φέρεται ότι διευθετήθηκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου