Στην κατοχή του Δήμου Πατρέων παραμένουν οι σταθμοί του ΟΣΕ σε Βραχνέικα,
Τσουκαλέικα και Καμίνια.
Σε αυτή τη συμφωνία
κατέληξαν καταρχήν ο Δήμος της Πάτρας και η Διοίκηση της ΓΑΙΑΟΣΕ στη σημερινή συνάντηση του Δημάρχου
Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΓΑΙΑΟΣΕ
κ. Αθανάσιο Σχίζα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου