“Στηρίζω -
θέλω – μπορώ”
"Οι
δυσκολίες της εποχής έχουν οδηγήσει συμπολίτες μας να ζουν στα όρια της φτώχιας
και κάποιοι εξ’ αυτών αντιμετωπίζουν πρόβλημα διαβίωσης. Το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ
ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ του Δήμου Αγρινίου, βρίσκεται
δίπλα τους.
Ο
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ συμμετείχε ενεργά στην «Ημέρα Αγάπης» που διοργανώθηκε στις 6 Νοεμβρίου
για την ενίσχυση του έργου του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ και στέκεται
διαρκώς αρωγός της δράσης του.
Τώρα,
σε συνεργασία με τον ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, καλούμε τους φιλάθλους να δώσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ένα ακόμα μήνυμα ανθρωπιάς, αλληλεγγύης, εθελοντισμού, στηρίζοντας και
ενισχύοντας το έργο του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ενόψει εορτών.
Οι φίλαθλοι που θα παρακολουθήσουν τον
αγώνα Super League ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ την προσεχή Πέμπτη 4
Δεκεμβρίου2014 και ώρα 17.15, καλούνται
να φέρουν μαζί τους τρόφιμα που θα παραδώσουν στις εισόδους του γηπέδου σε
εθελοντές που θα βρίσκονται εκεί.
ΟΛΟΙ
ΜΑΖΙ στέλνουμε ηχηρό μήνυμα ανθρωπιάς, προσφέροντας ότι μπορούμε για να ενισχύσουμε
τον συνάνθρωπό μας "

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου