Η ΠΑΕ Παναχαϊκή 1891 με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων της που επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Θεσσαλονική για την αναμέτρηση της ομάδας μας με τον ΠΑΟΚ την Τρίτη (22/1-19:30) για το Κύπελλο Ελλάδος ανακοινώνει τα εξής:
Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα, Ήπειρος, Ιόνια νησιά, Περισκόπιο, Απόψεις, Σπορ, Σημειωματάριο
- Απόψεις
- Διεθνή
- Δυτική Ελλάδ
- Δυτική Ελλάδα
- Δυτική ΕλλάδΕπιλογές
- Δυτικός
- Δυτικός Άξονας
- Δυτικός Άξονας Δυτική Ελλάδα
- Δυτικός ΆξοναςΔυτική Ελλάδα
- Εκλογικό Ημερολόγιο
- Επιλογές
- Ήπειρος
- Ιόνια Νησιά
- Πελοπόννησος
- Περισκόπιο
- Πολιτικό
- Πολιτικό Ημερολόγιο
- Προσωπικά
- Σημειωματάρ
- Σημειωματάρι
- Σημειωματάριο
- Σπορ
- Φωνή Βοώντος
ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου