Δυναμική και με σύγχρονα μέσα η τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδος

Ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, αποτελεί το ετήσιο Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής για το 2020 που ψηφίστηκε την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020 κατά την συνεδρίαση του  Περιφερειακού Συμβουλίου.
Με σύγχρονα μέσα επικοινωνιακής στρατηγικής και στοχευμένα εργαλεία προωθείται η νέα τουριστική ταυτότητα της Δυτικής Ελλάδος, στο επίκεντρο της οποίας βρίσκεται η  ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής.

«Στόχος είναι πιο δυναμικές παρεμβάσεις προβολής, ώστε όλος ο κόσμος, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, να γίνει γνώστης των πλεονεκτημάτων, της ομορφιάς και των πολλαπλών επιλογών που διαθέτει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος» τόνισε κατά την εισήγησή του ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού Νίκος Κοροβέσης και συνεχίζοντας ανέπτυξε τους άξονες του νέου σχεδίου δράσεων τουριστικής προβολής που είναι:
·       Όλες οι κύριες αγορές διεθνών αφίξεων στο αεροδρόμιο Άραξου (Ρωσία, Γερμανία, Γαλλία, Πολωνία, Ιταλία, Ισραήλ, κ.α.), καθώς αποτελούν στόχο του νέου προγράμματος τουριστικής προβολής.
·       Έμφαση στην εσωτερική αγορά, αλλά και στη Βαλκανική αγορά, κάτι που αποτελεί αίτημα και των τοπικών φορέων τουρισμού, προκειμένου η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να επωφεληθεί τουριστικά από την ολοκλήρωση των κύριων εθνικών οδικών αξόνων, της Ολυμπίας και Ιονίας Οδού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου