Πάτρα: Συνεχίζεται η πορεία του Αυτοκινητοδρομίου - Δύσκολα τα εμπόδια, απαιτείται παράταση

 

Αποφασισμένη να συνεχίσει στην πορεία που έχει χαράξει, είναι η διοίκηση του Αυτοκινητοδρομίου Πάτρας, με στόχο φυσικά την υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης, παρά τα δύσκολα εμπόδια που έχουν ανακύψει, από την δεκαετή οικονομική ύφεση και την υγειονομική κρίση του κορονοϊού. 
 
Η διοίκηση της εταιρείας που συνεδρίασε , για να κάνει μια αποτίμηση της κατάστασης, βρίσκεται σε αναμονή απάντησης από το Υπουργείο Ανάπτυξης, στο αίτημα παράτασης της εγκεκριμένης χρηματοδότησης του αναπτυξιακού νόμου.
Η εταιρεία, όπως δήλωσε στην «Π» ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου Ευάγγελος Φλωράτος, έχει υποβάλει από τον περασμένο Φεβρουάριο, αίτημα παράτασης της επένδυσης, λόγω ανωτέρας βίας, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και όπως είναι φυσικό, ευελπιστεί σε μια θετική έκβαση της υπόθεσης.
Με βάση την υπάρχουσα μελέτη, η επένδυση έχει προϋπολογισμό άνω των 90 εκατ. ευρώ και εγκεκριμένη επιχορήγηση ύψους 28 εκ. ευρώ, γεγονός που θεωρείται μεγάλη «προίκα», σε σύγκριση με τις νέες μορφές επενδύσεων, που ενισχύονται κυρίως με φοροαπαλλαγές και δανειοδοτήσεις.
Το θέμα όμως, είναι ότι η προθεσμία για την υλοποίηση της επένδυσης και την απορρόφηση της επιδότησης, λήγει τον Ιανουάριο του 2021. Ως εκ τούτου, η απάντηση του υπ. Ανάπτυξης για το αίτημα παράτασης, είναι καθοριστικής σημασίας, για το μέλλον της επένδυσης.
Παράλληλα, η διοίκηση μελετά λύσεις επικαιροποίησης του μπίζνες πλάν της επένδυσης, στα νέα δεδομένα, καθώς η κατάσταση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχει αλλάξει ριζικά, μετά τη δεκαετή οικονομική κρίση στην Ελλάδα.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου και αντιπρόεδρος της εταιρείας Πλάτωνας Μαρλαφέκας, ανέφερε στην «Π» ότι το ζήτημα επικαιροποίησης του μπίζνες πλαν είναι κομβικής σημασίας, καθώς τίθεται ως όρος, από φαντς του εξωτερικού που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να στηρίξουν το εγχείρημα. Και σε αυτή την προσπάθεια, ζητείται η συμβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Κατά τα λοιπά, η  συνεδρίαση εξελίχθηκε ομαλά, με την απουσία του μέλους του ΔΣ Μάρκου Καπετανάκη, ο οποίος όπως είναι γνωστό, έχει υπογράψει επιστολή μαζί μικρή μερίδα μετόχων, που ζητούν αλλαγή πορείας, ως προς τον τρόπο αξιοποίησης της, ακίνητης περιουσίας του Αυτοκινητοδρομίου, έκτασης άνω των 1.100 στρεμμάτων.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου