Η υγειονομική κρίση κρατά δεμένο το κρουαζιερόπλοιο «Queen of the Oceans», στην Πάτρα

 Σχετικά με την μακροχρόνιο ελλιμενισμό του κρουαζιερόπλοιου «Queen of the Oceans», στην Πάτρα ( είναι αραγμένο  στο Βόρειο λιμάνι της πόλης ήδη από τον περασμένο Ιούλιο), ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ ΑΕ, κ. Παναγιώτης Τσώνης, , έδωσε τις ακόλουθες  διευκρινήσεις :

«Γνωρίζετε ότι από την έναρξη λειτουργίας του Νέου Λιμένα, το 2011, το τμήμα του Βόρειου Λιμένα από την προβλήτα της Άστιγγος  μέχρι την πύλη Νο 7 προορίζεται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων.

 Η συγκεκριμένη θέση στην οποία βρίσκεται το κρουαζιερόπλοιο είναι η προβλεπόμενη με βάση το εγκεκριμένο master plan του Λιμένα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, το 2017. Συνεπώς, δεν θα μπορούσε να ελλιμενιστεί σε άλλο σημείο του Βόρειου Λιμένα. Άλλωστε, σας υπενθυμίζω ότι διαχρονικά τα κρουαζιερόπλοια που επισκέπτονται την Πάτρα ελλιμενίζονται στη συγκεκριμένη θέση του Βόρειου Λιμένα. Η επιλογή του σημείου ελλιμενισμού δεν έγινε τυχαία, ούτε προτιμήθηκε έναντι κάποιας άλλης. 

 


Ο λόγος που έχει ελλιμενιστεί το κρουαζιερόπλοιο στο Βόρειο Λιμένα της Πάτρας είναι η υγειονομική κρίση. Όπως γνωρίζετε, η πανδημία έχει πλήξει τον κλάδο της κρουαζιέρας από το προηγούμενο Καλοκαίρι και οι εταιρείες έχουν ανάγκη την φιλοξενία των κρουαζιερόπλοιων τους μέχρι να επανέλθουμε στην κανονικότητα. Οι λιμενικές υποδομές της χώρας μας είναι εκείνες που θα τα φιλοξενήσουν μέχρι να περάσει η υγειονομική κρίση. Αυτό κάνουν όλα τα Ελληνικά Λιμάνια, αυτό κάνουμε και εμείς. Μάλιστα, υπάρχουν μικρότερα Λιμάνια που εξυπηρετούν περισσότερα κρουαζιερόπλοια. Για τον ελλιμενισμό του κρουαζιερόπλοιου που βρίσκεται στο Βόρειο Λιμένα έχει συναφθεί συμφωνία με συγκεκριμένους οικονομικούς και άλλους όρους, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει ότι η λύση της μπορεί να επέλθει ανά πάσα στιγμή. Φαντάζομαι ότι είναι ευχή όλων μας να περάσει γρήγορα ο εφιάλτης της πανδημίας για να επιστρέψουμε στην κανονικότητα και να εκκινήσει ξανά ο κλάδος της κρουαζιέρας, μαζί με όλους τους παραγωγικούς κλάδους που έχει ανάγκη η εθνική οικονομία».  

Για το θέμα αυτό η vpress είχε γράψει στο τελευταίο τεύχος της : «…Σύμφωνα με τα όσα είχαν γίνει

γνωστά, το πλοίο είχε έλθει στην Πάτρα προκειμένου να γίνουν οι διαδικασίες

ομαλής μετάβασης του και οι υπόλοιπες αλλαγές για τα διακριτικά του στοιχεία,

καθώς άλλαξε η εταιρεία που ανέλαβε την κυριότητά του, αλλά και το όνομά του.

Το κρουαζιερόπλοιο ανήκει στην P&O Cruises, θυγατρική της Carnival, του μεγα-

λύτερου ομίλου κρουαζιέρας στον κόσμο.

Δημοσιογραφικές πληροφορίες έφεραν τον ναυτιλιακό όμιλο Seajets να έχει εκ-

δηλώσει ενδιαφέρον για συνεργασία με την P&O Cruises, για την εκμετάλλευση

του πλοίου, όμως οι εξελίξεις στον χώρο της κρουαζιέρας, «πάγωσαν» τις εξελίξεις

και το θηριώδες εντυπωσιακό σκάφος παραμένει «παρκαρισμένο»,δεσπόζοντας

με τον τεράστιο όγκο του, στο παλιό λιμάνι της Πάτρας ενώ είναι άγνωστο πότε θα

αναχωρήσει.

Σύμφωνα με πρόσθετες πληροφορίες η παραμονή του στην Πάτρα έχει κριθεί οι-

κονομικά συμφέρουσα προκειμένου να ολοκληρωθούν εκτεταμένες εσωτερικές

εργασίες ανακατασκευής, που είναι σε εξέλιξη, από πολυμελές συνεργείο που δια-

μένει μέσα αλλά σιτίζεται καθημερινά ακριβώς δίπλα …σε αίθουσα από την οποία

το πλοίο έχει κόψει, με τον τεράστιο όγκο του, τη θέα προς τη θάλασσα».

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου