Στιγμιότυπα από την συγκέντρωση που έγινε απόψε στην πλατεία
Γεωργίου Α’ της Πάτρας κατά της υποχρεωτικότητας των εμβολίων. Ηταν 1000
περίπου άτομα που διαδήλωσαν σε κόσμια πλαίσια αλλά μαχητικά και ανανέωσαν το
ραντεβού τους για το ερχόμενο Σάββατο ώρα 8μ.μ. Εγινε και έρανος για την αγορά
ηχητικών. Στο τέλος έψαλαν τον Εθνικό Υμνο και τον Ακάθιστο Υμνο ενώ έγινε και
μικρή πορεία προς αποφυγή απρόοπτων.
Πελοπόννησος, Δυτική Ελλάδα, Ήπειρος, Ιόνια νησιά, Περισκόπιο, Απόψεις, Σπορ, Σημειωματάριο
- Απόψεις
- Διεθνή
- Δυτική Ελλάδ
- Δυτική Ελλάδα
- Δυτική ΕλλάδΕπιλογές
- Δυτικός
- Δυτικός Άξονας
- Δυτικός Άξονας Δυτική Ελλάδα
- Δυτικός ΆξοναςΔυτική Ελλάδα
- Εκλογικό Ημερολόγιο
- Επιλογές
- Ήπειρος
- Ιόνια Νησιά
- Πελοπόννησος
- Περισκόπιο
- Πολιτικό
- Πολιτικό Ημερολόγιο
- Προσωπικά
- Σημειωματάρ
- Σημειωματάρι
- Σημειωματάριο
- Σπορ
- Φωνή Βοώντος
ΠΑΤΡΑ : Δεν θέλουν εμβόλια υποχρεωτικά
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου