Για την εκτέλεση εργασιών ανέγερσης μεταλλικών προβόλων στον κόμβο Βάρδας (Χ.Θ. 256,22), που αφορούν το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης διοδίων της Ολυμπίας οδού, από τις 21:00 το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 έως τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 26 Ιουνίου 2026, θα αποκλειστούν όλοι οι είσοδοι και έξοδοι του κόμβου. Η κυκλοφορία για το διάστημα αυτό θα εξυπηρετείται από τους γειτονικούς κόμβους Κάτω Αχαΐας (Χ.Θ. 240,94) και Κυλλήνης (Χ.Θ. 269,20), όπως φαίνεται στο ακόλουθο σχηματικό διάγραμμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου